undefined

The CLES Scale as a National Quality Tool for Clinical Learning and Teaching

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Riitta Meretoja, Tiina Tarr, Camilla Strandell-Laine

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Meretoja

Strandell-Laine Gitte

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B2 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Vårdvetenskap

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-319-63649-8_5

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja