The CLES Scale as a National Quality Tool for Clinical Learning and Teaching
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Riitta Meretoja, Tiina Tarr, Camilla Strandell-Laine
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B2 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Sidor
47-53
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Vårdvetenskap
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-319-63649-8_5
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja