Task avoidance, number skills and parental learning difficulties as predictors of poor response to instruction
Publiceringsår
2011
Upphovspersoner
Niemi, Pekka;Nurmi, Jari-Erik;Lyyra, Anna-Liisa;Lerkkanen, Marja-Kristiina;Lepola, Janne;Poskiparta, Elisa;Poikkeus, Anna-Maija
Organisationer och upphovspersoner
Jyväskylä universitet
Lyyra Anna-Liisa
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
Volym
44
Nummer
5
Sidor
459-471
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja