undefined

Task avoidance, number skills and parental learning difficulties as predictors of poor response to instruction

Publiceringsår

2011

Upphovspersoner

Niemi, Pekka;Nurmi, Jari-Erik;Lyyra, Anna-Liisa;Lerkkanen, Marja-Kristiina;Lepola, Janne;Poskiparta, Elisa;Poikkeus, Anna-Maija

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Poskiparta Elisa

Lepola Janne

Niemi Pekka

Jyväskylä universitet

Lyyra Anna-Liisa

Poikkeus Anna-Maija Orcid -palvelun logo

Nurmi Jari-Erik Orcid -palvelun logo

Lerkkanen Marja-Kristiina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

44

Nummer

5

Sidor

459-471

Publikationsforum

60845

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja