undefined

Introduction: Teacher Education in Europe – Coherence through Collaboration?

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Doetjes, Gerard; Domović, Vlatka; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Zaki, Katja

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Mikkilä-Erdmann Mirjamaija

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B2 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Doetjes, Gerard; Domović, Vlatka; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Zaki, Katja

Förläggare

Springer VS

Sidor

1-7

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Tyskland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-658-43721-3_1

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja