Introduction: Teacher Education in Europe – Coherence through Collaboration?
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Doetjes, Gerard; Domović, Vlatka; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Zaki, Katja
Organisationer och upphovspersoner
Åbo universitet
Mikkilä-Erdmann Mirjamaija
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B2 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Moderpublikationens redaktörer
Doetjes, Gerard; Domović, Vlatka; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Zaki, Katja
Förläggare
Springer VS
Sidor
1-7
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Tyskland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-658-43721-3_1
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja