Epistemic Coherence in Teacher Education

Epistemic Coherence in Teacher Education

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Heikkilä, Mirva; Hermansen, Hege

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Heikkilä Mirva

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Tyskland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-658-43721-3_3

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

Epistemic Coherence in Teacher Education - Forskning.fi