undefined

Towards an Individualised Approach to Learners’ Errors

Publiceringsår

2011

Upphovspersoner

Leontjev, Dmitri

Abstrakt

When I started working as a school teacher (which was before I began my Ph.D. studies), I decided to try to come up with a clever way of marking my students’ written assignments, correcting the errors of weaker students and only underlining those made by better ones. I found quite soon that it was often hard for me to assess my students’ abilities properly, which I realised when I started getting complaints from them that they did not understand what their mistakes had been. Unfortunately, my enthusiasm decreased, and I began abandoning my practice of approaching errors made by students of different abilities differently.
Visa mer

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylä universitet

Leontjev Dmitri Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Facklig

UKM:s publikationstyp

D1 Artikel i en facktidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Kieli, koulutus ja yhteiskunta

Förläggare

Kielikoulutuspolitiikan verkosto

Volym

2

Nummer

6

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja