undefined

From ‘intercultural-washing’ to meaningful intercultural education: Revisiting higher education practice

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Sommier Mélodine, Lahti Malgorzata, Roiha Anssi

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Roiha Anssi

Publikationstyp

Publikationsform

Redaktionsarbete

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

C2 Redigerad bok, samlingsverk, konferenspublikation eller specialnummer av en tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

University of Borås

Sidor

1-203

Publikationsforum

88632

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Sverige

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.47989/kpdc.vol3.2.2021

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja