undefined

Developing learning and teaching practices for adults: Perspectives from conceptual change and metacognition research

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Mirjamaija Mikkilä-Erdmann, Tuike Iiskala

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Mikkilä-Erdmann Mirjamaija

Iiskala Tuike

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Eeva K. Kallio

Förläggare

Routledge

Sidor

123-140

Publikationsforum

5876

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.4324/9781315187464-8

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja