Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Development in Formative Assessment
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Gözde Can, Çiğdem Haser
Organisationer och upphovspersoner
Åbo universitet
Haser Cigdem
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Moderpublikationens redaktörer
U. T. Jankvist, M. van den Heuvel-Panhuizen & M. Veldhuis
Förläggare
Sidor
4099-4106
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja