undefined

Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Mulat Gebrekirstos, Mekonnen; Lehtomäki, Elina; Savolainen, Hannu

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylä universitet

Lehtomäki Elina

Savolainen Hannu Orcid -palvelun logo

Mulat Gebrekirstos Mekonnen

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Taylor & Francis

Volym

23

Nummer

6

Sidor

609-623

Publikationsforum

58522

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13603116.2018.1441913

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja