undefined

Cracking the Code : The Impact of Orthographic Transparency and Morphological-Syllabic Complexity on Reading and Developmental Dyslexia

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Borleffs, Elisabeth; Maassen, Ben A.M.; Lyytinen, Heikki; Zwarts, Frans

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylä universitet

Lyytinen Heikki

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En översiktsartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A2 Översiktsartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

9

Artikelnummer

2534

Publikationsforum

70493

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/fpsyg.2018.02534

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja