undefined

A narrative examination of early childhood teachers’ shared identities in teamwork

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Anitta Melasalmi, Jukka Husu

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Melasalmi Anitta

Husu Jukka

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

39

Nummer

2

Sidor

90-113

Publikationsforum

60157

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/10901027.2017.1389786

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja