Student teachers' experiences of participating in mixed peer mentoring groups of in-service and pre-service teachers in Finland
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Korhonen, Hanna; Heikkinen, Hannu L.T.; Kiviniemi, Ulla; Tynjälä, Päivi
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
Volym
61
Sidor
153-163
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object]
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.tate.2016.10.011
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja