“Diagnosing” the Need or in “Need” of a Diagnosis? Reconceptualizing Educational Need
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Honkasilta, Juho
Organisationer och upphovspersoner
Jyväskylä universitet
Honkasilta Juho
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Working with Families for Inclusive Education : Navigating Identity, Opportunity and Belonging
Moderpublikationens redaktörer
Scorgie, Kate; Sobsey, Dick
Förläggare
Sidor
123-141
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1108/S1479-363620170000010014
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja