COMPARING PLAY-BASED LEARNING TO GRAPHICAL PROGRAMMING IN PROGRAMMING EDUCATION
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Rolf Lindén, Ana Garcia Diaz, Erkki Kaila, Erno Lokkila, Mikko-Jussi Laakso
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Pedagogik
Publiceringsland
Spanien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.21125/edulearn.2017.1454
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja