Teacher vision: expert and novice teachers' perception of problematic classroom management scenes
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Wolff CE, Jarodzka H, van den Bogert N, Boshuizen HPA
Organisationer och upphovspersoner
Åbo universitet
Boshuizen Els
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
Volym
44
Nummer
3
Sidor
243-265
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/s11251-016-9367-z
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja