undefined

Participatory roles adopted by elementary students when writing collaboratively in environmental and social studies classrooms

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Salo, Anna-Elina; Routarinne, Sara; Juvonen, Riitta; Kaasinen, Arja

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Salo Anne-Elina

Routarinne Sara

Helsingfors universitet

Kaasinen Arja

Juvonen Riitta

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Writing Research

Volym

15

Nummer

1

Sidor

73-103

Publikationsforum

68293

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Belgien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.17239/jowr-2023.15.01.04

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja