From Biased Towards Affirmative Artificial Intelligence Tools in Education
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Parland, Milena; Shcherbakov, Andrey
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Parland Milena
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Moderpublikationens redaktörer
Auer, Michael E.; Langmann, Reinhard; May, Dominik; Roos, Kim
Volym
1028 LNNS
Sidor
352-362
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Social- och samhällspolitik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-031-61905-2_34
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja