undefined

Actantial construction of career guidance in parliament of Finland’s education policy debates 1967–2020

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Varjo, Janne; Kalalahti, Mira; Hooley, Tristram

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Kalalahti Mira

Helsingfors universitet

Varjo Janne

Kalalahti Mira

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Education Policy

Förläggare

Taylor & Francis

Volym

37

Nummer

6

Publikationsforum

60211

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/02680939.2021.1971772

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja