Perceptions of Ghanaian Student Teachers on Benefits and Challenges of the Flipped Classroom: A Case Study
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Aidoo, Benjamin; Vesterinen, Veli Matti; Macdonald, Marey Allyson; Gísladóttir, Berglind; Pétursdóttir, Svava
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Vesterinen Veli Matti
Åbo universitet
Vesterinen Veli-Matti
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Volym
14
Nummer
4
Artikelnummer
377
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Turkiet
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.30935/cedtech/12163
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja