undefined

Perceptions of Ghanaian Student Teachers on Benefits and Challenges of the Flipped Classroom: A Case Study

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Aidoo, Benjamin; Vesterinen, Veli Matti; Macdonald, Marey Allyson; Gísladóttir, Berglind; Pétursdóttir, Svava

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Vesterinen Veli Matti

Åbo universitet

Vesterinen Veli-Matti

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

14

Nummer

4

Artikelnummer

377

Publikationsforum

70268

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Turkiet

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.30935/cedtech/12163

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja