undefined

Private Supplementary Tutoring and Socio-economic Differences in Access to Higher Education

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Kosunen, Sonja; Haltia, Nina; Saari, Juhani; Jokila, Suvi; Halmkrona, Esa

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Saari Juhani

Kosunen Sonja

Åbo universitet

Haltia Nina

Jokila Suvi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Higher Education Policy

Publikationsforum

57042

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Sociologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1057/s41307-020-00177-y

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja