undefined

Touch in achieving a pedagogically relevant focus in classrooms

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Routarinne, Sara; Heinonen, Pilvi; Karvonen, Ulla; Tainio, Liisa; Ahlholm, Maria

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Tainio Liisa

Ahlholm Maria

Heinonen Pilvi

Routarinne Sara

Karvonen Ulla

Åbo universitet

Heinonen Pilvi

Routarinne Sara

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Social interaction

Volym

3

Nummer

1

Publikationsforum

87173

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Språkvetenskaper

Publiceringsland

Danmark

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.7146/si.v3i1.120281

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja