Development of reading and arithmetic skills across Grades 1 to 4 in two groups of children receiving part-time special education.

< Tillbaka till sökresultaten

Development of reading and arithmetic skills across Grades 1 to 4 in two groups of children receiving part-time special education.

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Virinkoski, Riitta; Eklund, Kenneth; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Holopainen, Leena; Aro, Mikko

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Moderpublikationens redaktörer

Konferens

Förläggare

Volym

85

Nummer

Sidor

101956

ISBN

Publikationsforum

62541

Publikationsforumsnivå

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Öppen tillgång

Nej

Publiceringsland

Nederländerna

Språk

engelska

Internationell sampublikation

false

Sampublikation med ett företag

false

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]