Teacher candidate learning of action-oriented knowledge from triggering incidents in teaching practice
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Toom, Auli; Tiilikainen, Mikko ; Heikonen, Lauri; Leijen, Äli; Mena, Juanjo; Husu, Jukka
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Volym
25
Nummer
5
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/13540602.2019.1652162
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja