Nordic Student Teachers’ Views on the Most Efficient Teaching and Learning Methods for Species and Species Identification
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Palmberg, Irmeli; Kärkkäinen, Sirpa; Jeronen, Eila; Yli-Panula, Eija; Persson, Christel
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Kärkkäinen Sirpa
Åbo Akademi
Palmberg Irmeli
Åbo universitet
Yli-Panula Eija
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Volym
11
Nummer
19
Artikelnummer
5231
Sidor
1-19
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Miljövetenskap; Ekologi, evolutionsbiologi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3390/su11195231
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja