undefined

Nordic Student Teachers’ Views on the Most Efficient Teaching and Learning Methods for Species and Species Identification

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Palmberg, Irmeli; Kärkkäinen, Sirpa; Jeronen, Eila; Yli-Panula, Eija; Persson, Christel

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Kärkkäinen Sirpa

Åbo Akademi

Palmberg Irmeli

Åbo universitet

Yli-Panula Eija

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

11

Nummer

19

Artikelnummer

5231

Sidor

1-19

Publikationsforum

71524

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Miljövetenskap; Ekologi, evolutionsbiologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/su11195231

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja