undefined

The effect of perceptions of the teaching-learning environment on the variation in approaches to learning - Between-student differences and within-student variation

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Postareff, Liisa; Mattsson, Markus; Parpala, Anna

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Postareff Liisa

Helsingfors universitet

Parpala Anna

Postareff Liisa

Mattsson Markus

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

68

Sidor

96-107

Publikationsforum

62541

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.lindif.2018.10.006

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja