From Learner-Centered to Learner-Driven Sustainability Education
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Herranen, Jaana Kristiina; Vesterinen, Veli-Matti Juhana; Aksela, Maija Katariina
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Herranen Jaana Kristiina
Aksela Maija Katariina
Vesterinen Veli-Matti Juhana
Åbo universitet
Vesterinen Veli-Matti
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
10
Nummer
7
Artikelnummer
2190
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Kemi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3390/su10072190
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja