undefined

From Learner-Centered to Learner-Driven Sustainability Education

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Herranen, Jaana Kristiina; Vesterinen, Veli-Matti Juhana; Aksela, Maija Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Herranen Jaana Kristiina

Aksela Maija Katariina

Vesterinen Veli-Matti Juhana

Åbo universitet

Vesterinen Veli-Matti

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Sustainability

Volym

10

Nummer

7

Artikelnummer

2190

Publikationsforum

71524

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Kemi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/su10072190

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja