undefined

Enhancing peer interaction during guided play in Finnish integrated special groups

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Syrjämäki, Marja; Pihlaja, Päivi; Sajaniemi, Nina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Syrjämäki Marja

Sajaniemi Nina

Åbo universitet

Pihlaja Päivi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

26

Nummer

3

Sidor

418-431

Publikationsforum

55650

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/1350293X.2018.1463908

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja