Enhancing peer interaction during guided play in Finnish integrated special groups
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Syrjämäki, Marja; Pihlaja, Päivi; Sajaniemi, Nina
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Sajaniemi Nina
Åbo universitet
Pihlaja Päivi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
26
Nummer
3
Sidor
418-431
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/1350293X.2018.1463908
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja