Literacy programs efficacy for developing children's early reading skills in familiar language in Zambia
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Sampa, Francis K.; Ojanen, Emma; Westerholm, Jari; Ketonen, Ritva; Lyytinen, Heikki
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Ketonen Ritva
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Volym
28
Nummer
2
Sidor
128-135
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik; Språkvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Sydafrika
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/14330237.2018.1435050
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja