undefined

Literacy programs efficacy for developing children's early reading skills in familiar language in Zambia

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Sampa, Francis K.; Ojanen, Emma; Westerholm, Jari; Ketonen, Ritva; Lyytinen, Heikki

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylä universitet

Ojanen Emma

Lyytinen Heikki

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Psychology in Africa

Volym

28

Nummer

2

Sidor

128-135

Publikationsforum

77588

Publikationsforumsnivå

0

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik; Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Sydafrika

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/14330237.2018.1435050

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja