undefined

The role of daily autonomous and controlled educational goals in students’ academic emotion states : An experience sampling method approach

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Ketonen, Elina E.; Dietrich, Julia; Moeller, Julia; Salmela-Aro, Katariina; Lonka, Kirsti

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Ketonen Elina E.

Moeller Julia

Salmela-Aro Katariina

Lonka Kirsti

Jyväskylä universitet

Salmela-Aro Katariina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Learning and Instruction

Volym

53

Sidor

10-20

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.learninstruc.2017.07.003

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja