undefined

The implications of teachers' implicit theories for moral education : A case study from Finland

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Rissanen, Inkeri; Kuusisto, Elina; Hanhimäki, Eija; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Rissanen Inkeri Orcid -palvelun logo

Helsingfors universitet

Kuusisto Elina

Rissanen Inkeri

Tirri Kirsi

Jyväskylä universitet

Hanhimäki Eija Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of moral education

Volym

47

Nummer

1

Sidor

63-77

Publikationsforum

61077

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/03057240.2017.1374244

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja