Insights into Finnish first-year pre-service teachers’ twenty-first century skills

Insights into Finnish first-year pre-service teachers’ twenty-first century skills

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Valtonen, Teemu; Sointu, Erkko Tapio; Kukkonen, Jari; Häkkinen, Päivi; Järvelä, Sanna; Ahonen, Arto; Näykki, Piia; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Mäkitalo-Siegl, Kati

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Näykki Piia Tuija Susanna

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Jyväskylä universitet

Ahonen Arto Orcid -palvelun logo

Pöysä-Tarhonen Johanna Orcid -palvelun logo

Häkkinen Päivi Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

5

Sidor

2055-2069

Publikationsforum

55039

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s10639-016-9529-2

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

Insights into Finnish first-year pre-service teachers’ twenty-first century skills - Forskning.fi