undefined

Dark and bright sides of thriving : school burnout and engagement in the Finnish context

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Salmela-Aro, Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Salmela-Aro Katariina

Jyväskylä universitet

Salmela-Aro Katariina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

14

Nummer

3

Sidor

337-349

Publikationsforum

55705

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/17405629.2016.1207517

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja