Systems thinking for understanding sustainability? : Nordic student teachers’ views on the relationship between species identification, biodiversity and sustainable development
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Palmberg, Irmeli; Hofman-Bergholm, Maria; Jeronen, Eila; Yli-Panula, Eija
Organisationer och upphovspersoner
Åbo universitet
Yli-Panula Eija
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Volym
7
Nummer
72
Artikelnummer
72
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Miljövetenskap; Ekologi, evolutionsbiologi
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3390/educsci7030072
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja