undefined

Neoliberalism, curriculum development and manifestations of ‘creativity’

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Hakala, Juha; Uusikylä, Kari; Järvinen, Esa-Matti

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Improving Schools

Volym

18

Nummer

3

Sidor

250-262

Publikationsforum

57697

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/1365480215596239

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja