Understanding consumers' brand-induced food taste perception: A comparison of ‘brand familiarity’ – and ‘consumer value – brand symbolism (in)congruity’ – accounts
Publiceringsår
2012
Upphovspersoner
Paasovaara, Rami; Luomala, Harri T.; Pohjanheimo, Terhi; Sandell, Mari
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Volym
11
Nummer
1
Sidor
37561
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi; Psykologi; Biokemi, cell- och molekylärbiologi
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1002/cb.356
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja