undefined

Guided reflection for supporting the development of student teachers¿ practical knowledge

Publiceringsår

2014

Upphovspersoner

\303\204li Leijen, Raili Allas, Auli Toom, Jukka Husu, Juan-Jos\303\251 Mena Marcos, Paulien Meijer, Dubravka Knezic, Margus Pedaste, Edgar Krull

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Husu Jukka Paavali

Helsingfors universitet

Toom Auli

Husu Jukka

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

112

Sidor

314-322

Publikationsforum

71304

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.1016/j.sbspro.2014.01.1170

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja