Guided reflection for supporting the development of student teachers¿ practical knowledge
Publiceringsår
2014
Upphovspersoner
\303\204li Leijen, Raili Allas, Auli Toom, Jukka Husu, Juan-Jos\303\251 Mena Marcos, Paulien Meijer, Dubravka Knezic, Margus Pedaste, Edgar Krull
Organisationer och upphovspersoner
Åbo universitet
Husu Jukka Paavali
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
112
Sidor
314-322
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1016/j.sbspro.2014.01.1170
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja