Enhancing self-directed learning through a content quiz group learning assignment
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Natalie Warburton, Simone Volet
Organisationer och upphovspersoner
Åbo universitet
Volet Simone
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Volym
14
Nummer
1
Sidor
9-22
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1177/1469787412467126
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja