undefined

Enhancing self-directed learning through a content quiz group learning assignment

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Natalie Warburton, Simone Volet

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Volet Simone

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

14

Nummer

1

Sidor

9-22

Publikationsforum

50389

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.1177/1469787412467126

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja