Primary Student-Teachers’ Conceptual Understanding of the Greenhouse Effect: A Mixed Method Study
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Ratinen, Ilkka
Organisationer och upphovspersoner
Jyväskylä universitet
Ratinen Ilkka
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Volym
35
Nummer
6
Sidor
929-955
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Geovetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09500693.2011.587845
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja