Narrative pedagogies for peer groups
Publiceringsår
2014
Upphovspersoner
Estola, Eila; Heikkinen, Hannu L.T.; Syrjälä, Leena
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Journal
Advances in Research on Teaching
Moderpublikationens namn
International Teacher Education : Promising Pedagogies (Part A)
Förläggare
Emerald Group Publishing Limited
Sidor
155-172
ISSN
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1108/S1479-368720140000022011
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja