undefined

The Multimodal Organisation of Teacher-Led Classroom Interaction

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Kääntä, Leila

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylä universitet

Kääntä Leila Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B2 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Journal

International Perspectives on English Language Teaching

Moderpublikationens redaktörer

Jenks, Christopher J.; Seedhouse, Paul

Förläggare

Palgrave Macmillan

Sidor

64-83

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1057/9781137340733.0009

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja