The Multimodal Organisation of Teacher-Led Classroom Interaction
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Kääntä, Leila
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B2 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Journal
International Perspectives on English Language Teaching
Moderpublikationens namn
Moderpublikationens redaktörer
Jenks, Christopher J.; Seedhouse, Paul
Förläggare
Palgrave Macmillan
Sidor
64-83
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Språkvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1057/9781137340733.0009
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja