undefined

Students’ evocative impact on teacher instruction and teacher–child relationships : Theoretical background and an overview of previous research

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Nurmi, Jari-Erik; Kiuru, Noona

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylä universitet

Nurmi Jari-Erik Orcid -palvelun logo

Kiuru Noona Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En översiktsartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A2 Översiktsartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/0165025415592514

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja