Successful Distance Learning: Pedagogical Strategies for Teachers to Enhance Self-Regulated Learning
Publiceringsår
2025
Upphovspersoner
Nakata, Azusa; Ahola, Sara; Järvenoja, Hanna
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Förläggare
Volym
2521
Sidor
476-487
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
Muu lisenssi
Slutdatum för parallellagringens publiceringsfördröjning (embargo)
28.08.2026
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-032-03021-4_33
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja