undefined

Students’ situational interest and perceived relevance during designed coherent physics learning modules

Publiceringsår

2025

Upphovspersoner

Neito, Rauno; Vilhunen, Elisa; Lavonen, Jari; Reivelt, Kaido

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Vilhunen Elisa

Lavonen Jari

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Publikationsforum

58795

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09500693.2025.2488400

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja