undefined

How the Pre-service Teachers Associate Computational Thinking with Programming? A Case Study of an Introductory Programming Course in Teacher Education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Iwata, Megumi; Laru, Jari; Mäkitalo, Kati

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Laru Jari Orcid -palvelun logo

Mäkitalo Kati Orcid -palvelun logo

Iwata Megumi Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.34641/ctestem.2022.467

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Nej