undefined

Digital Transformation and Digital Pedagogy: Quality of Learning and Teaching in EHEA

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Kämppi, Pasi; Rathod, Paresh

Abstrakt

This chapter focuses on more key recommendations based on ECOLHE European Project findings and current best practices. There are many pillars of digital transformation in higher education institutions, including the pedagogical aspects. This chapter provides insights, best practices, and recommendations on the key components of digital pedagogy, including quality of learning, teaching and digital environments, by presenting concrete case presentations. The main goal of this contribution is to reflect on the benefits of the ‘symbiotic learning paradigm’ on the goal of digital transformation of higher education institutions working with pan-European partners and networks.
Visa mer

Organisationer och upphovspersoner

Laurea-ammattikorkeakoulu

Rathod Paresh

Kämppi Pasi Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Capogna, Stefania; Greco, Francesca

Sidor

173-179

Publikationsforum

5952

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-031-70763-6_10

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja