undefined

Unpacking student engagement in higher education learning analytics: a systematic review

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Bergdahl, Nina; Bond, Melissa; Sjöberg, Jeanette; Dougherty, Mark; Oxley, Emily

Organisationer och upphovspersoner

Yrkeshögskolan Arcada

Dougherty Mark Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

21

Nummer

1

Artikelnummer

63

Publikationsforum

85179

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1186/s41239-024-00493-y

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja