Assessing the Development of Soft Skills Among HEI Students in the VAKEN Process Preliminary Findings from Three Sprint weeks
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Tigerstedt, Christa C.; Petjärv, Britt; Elmann Andreasen, Karen Malene; Forsström, Mikael; Lescevica, Maira; Kiis, Helen; Karlaité, Dalia; Vestmann Kristjansdottir, Vera K.; Björg Hjalmarsdottir, Hafdis
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education
Förläggare
Volym
899
Sidor
41-52
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-031-51979-6_5
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja