Thailand: Measuring the “Unmeasured” EMI Programs in Thai Public Schools
Publiceringsår
2025
Upphovspersoner
Vibulphol, Jutarat; Loima, Jyrki; Thadphoothon, Janpha; Khonghuayrob, Saengkae
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Equity, Social Justice, and English Medium Instruction: Case Studies from Asia
Förläggare
Sidor
147-162
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-981-97-8321-2_8
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja