undefined

Research–practice partnership as a school development method: educators’ experiences on collaborative school development process and outcomes

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Tiippana, Netta Maria; Korhonen, Tiina; Reinius, Hanna; Hakkarainen, Kai

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Reinius Hanna

Hakkarainen Kai

Tiippana Netta Maria

Korhonen Tiina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Publikationsforum

66829

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Slutdatum för parallellagringens publiceringsfördröjning (embargo)

06.06.2026

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09243453.2024.2432333

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja