undefined

Re-imagining engineering education through addressing interdisciplinary course design challenges

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Feng, Xiaoqi; Aarnio, Hanna; O'Connel, Michael T.; Taka, Maija; Enelund, Mikael; Keskinen, Marko

Organisationer och upphovspersoner

Aalto-universitetet

Aarnio Hanna Orcid -palvelun logo

Taka Maija Orcid -palvelun logo

Keskinen Marko Orcid -palvelun logo

Feng Xiaoqi Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Facklig

UKM:s publikationstyp

D3 Artikel i en yrkesinriktad konferenspublikation

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Övriga samhällsvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.5281/zenodo.14260918

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja