Re-imagining engineering education through addressing interdisciplinary course design challenges
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Feng, Xiaoqi; Aarnio, Hanna; O'Connel, Michael T.; Taka, Maija; Enelund, Mikael; Keskinen, Marko
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D3 Artikel i en yrkesinriktad konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Proceedings of the 52nd Annual Conference of SEFI, Lausanne, Switzerland
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Övriga samhällsvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.5281/zenodo.14260918
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja